Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeJa mam konkretne pytanie. Czy po takiej podró¿y sprzêt, czyli BMW jest mocno wymêczony? Pomijam oczywi¶cie takie rzeczy jak st³uczka w Turcji. Chodzi mi po prostu o to, czy po takim wyje¼dzie z motocykla co¶ jeszcze bêdzie, czy po prostu lepiej go sprzedaæ / wyrzuciæ na z³om i na nastêpny wyjazd kupiæ nowy?
OdpowiedzJedyne co wymienilem po podrozy to byla uszczelka tylnej osi ( zaczelo mi cieknac z walka juz w indiach) i przednia subframe,ta trzymajaca zegary i blotnik, ktora ucierpiala podczas stluczki. po zabraniu motocykla do dealera okazalo sie, ze nawet zawory nie musialy byc regulowane. Mimo wielkiego obciazenia i czasami ciezkich terenow nie ucierpialo ani zawieszenie ani rama. Motocykl uzywalem jeszcze przez wiele miesiecy. SPrzedalem go przed przeprowadzka do US z 63 000 mil na liczniku. W tej chwili rozgladam sie za nastepnym.
Odpowiedz